هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

استان البرز به عنوان ایران کوچک آن چنان که باید مورد توجه فرهنگی قرار نگرفته است

استان البرز به عنوان ایران کوچک آن چنان که باید مورد توجه فرهنگی قرار نگرفته است
شناسه خبـر : ۱۱۴۴۱۰ شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳

هاشمی جانشین وزیر و معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین توریع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن تشکر از فعالیت‌های جابری انصاری مدیرکل سابق استان البرز گفت: استان البرز به عنوان ایران کوچک آنچنان که باید تاکنون مورد حمایت فرهنگی قرار نگرفته است.

 

به گزارش شهروند البرز هاشمی اظهار کرد: مادر وزارت ارشاد هر چه از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد.

هاشمی بیان کرد: در مدت تصدی مدیرکل سابق اداره فرهنگ و ارشاد و اسبامی استان درهای اداره کل استان به روی همه جنبه های فرهنگی باز شد که این حمایتها و اتفاقات قابل تقدیر است و بسیاری از آن‌به صورت جهادی رفع شد.

وی ضمن‌اشاره به سوابق درکتانیان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: امیدوار هستیم که انتخاب انجام شده با توجه به تجارب خوبشان موفق عمل خواهند کرد و امیدوارم این انتخاب هم سبب دلخوشی مردم و ارتقا جببه انقلاب و فرهنگ شود.

این مسوول تاکید کرد: عهد ما و هر مدیرکلی حکم‌۱۲ ماده ای است که به وی داده می شود و بندهای آن به دقت نوشته شده و امید و آمال ما در وزارت خانه بوده و سنگ محک ما از وی خواهد بود.

وی با اشاره بحث هم افزایی و استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و مشارکت مردمی تکریم‌اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و ایجاد ارتباط و ... را از جمله مواردی برشمرد که باید مورد اهتمام مدیرکل جدید قرار گیرد.

هاشمی در آخر بیان کرد: کادر سازی و توانمندسازی از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که اگر در این حوزه نیرو، استعداد و نخبه ای را جذب کنیم و در این حوزه بیاوریم فاتح بوده وگرنه آمد و شد ما هیچ اثری نخواهد داشت.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz